15.10.2012

Pladevennerne radio # 36



Denne episodes tema er Asien møder Europa; en musikalsk rundtur guidet af Asien ekspert Xian Foo og Euro-funk legenden speedmachine.





TRYK HER FOR DOWNLOAD

Tracklist;
 Jan johansson – Berg Kristis polka
Sun Ra – Foggy Day
The Clash – Death is a star
Wendy Renee – Young and foolish
Sam & Dave – Everybody go to believe in somebody
Dr. John – Bigshot
The Crystals – no one ever told you
Gene Chandler – You can’t hurt me no more
Loleatta Holloway – Cassanova
George Mcgregor and the bronzettes – temptation
Nina Simone - peace of mind  
Etta James – I’d rather go blind
Betty Wright – The Best Girl
Washington Phillips – A Mothers last word to her son
Little Walter – My Baby
Hank Williams – Lost Highway
Lindy Michaels – Suzanne
Alessi Brothers – Seabird
Sade – Give it up
Womack & Womack – Friends
Elisabeth – En nat I Metropolis
The excecutives – moving in a cirkel
The Whispers – your love is so doggone good
Quadron – baby be mine
Bobby Caldwell – My flame
Jesse James – I feel your love changing
Rhetta Huges and Tennyson Stephens – some on home
Yusef Lateef – Love theme from Spartacus
Archie Shepp – steam part 2
Andy Bey and the bey sisters – Love
Keith Jarrett trio – my back pages

Ingen kommentarer:

Send en kommentar